Kunnen we u ergens mee helpen?
In deze sectie geven wij antwoord op veelgestelde vragen. Kies de categorie van uw vraag of filter op zoekwoord(en). Heeft u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Stuur ons een e-mail en u krijgt zo spoedig mogelijk bericht!
Afspraken
Hoe kan ik een afspraak maken?
U kunt hier eenvoudig online een afspraak maken. In slechts drie minuten doorloopt u vijf eenvoudige stappen. Een afspraak is dus zó gemaakt!
Kan ik mijn afspraak ook via de website verzetten?
Nee, helaas is dat op dit moment nog niet mogelijk.
Factuur en betaling
Hoe kan ik bij de monteur betalen?
U kunt bij onze monteur uitsluitend contant- of per pin betalen.
Wat moet ik doen als ik een vraag heb over een factuur?
Het telefoonnummer en e-mailadres van de juiste vestiging kunt u vinden op de factuur. Bij telefonisch contact vragen wij u naar het opdracht- of factuurnummer.
Waar kan ik een uittreksel KVK of verklaring betalingsgedrag vinden?
Deze documenten kunt u hier vinden.
Garantie en klachten
Hoe kan ik een klacht indienen?
U kunt een klacht indienen via het klachtenformulier dat u hier kunt vinden.
Geven jullie garantie op jullie werkzaamheden?
Ja, zeker! Wij geven als één van de weinige ontstoppingsbedrijven 3 maanden garantie op onze werkzaamheden.
Vacatures
Ik heb een inhoudelijke vraag over een vacature, bij wie kan ik terecht?
In iedere vacature staat onderaan een contactpersoon met telefoonnummer benoemd met wie u contact op kunt nemen voor deze vacature.
Hoe weet ik of mijn sollicitatie goed is aangekomen?
Nadat u het sollicitatieformulier heeft ingevuld en verstuurd, ontvangt u een ontvangstbevestiging per e-mail. Heeft u geen ontvangstbevestiging ontvangen? Controleer de map "Ongewenste berichten" en probeer het vervolgens nogmaals.